söndag, februari 27, 2011

Vildmarkscupen

Hej!
Igår var jag i Svartnäs och körde vildmarkscupen.
Fick skjuts dit av snällfamiljen Sahlén, hur skönt som helst att sova hela vägen..

De va en grå dag med hög temperatur..

Mamma och Pappa kom dit för att kika också =)

Vi vart tyvärr bara 6 tjejer.. Lite trist att vi inte vart fler.

Redan på träningen va det is på banan, kanon.. Och den höll väl inte så värst bra under dagen. Men lika för alla :)

Heat 1. Snabb och fin bana. Anna-carin och Marica susar iväg och jag gör så gott jag kan för att hänga på Elvira och Emma, men det gick inte så bra som jag hade velat.. Så jag slutar 5a.

Heat 2. Startcrach, men jag lyckas undslippa det och kommer som trea ut bakom anna-carin och marica men efter nått varv kommer emma ikapp och förbi. Så jag slutar 4a.

Heat 3. Banan är nu rätt stygg och det regnar.. Jag tar mig i mål som 4a igen och blir därmed total 4a. Känns som jag gjorde vad jag kunde. Och jag kan ju tillägga att både marica och anna-carin som dubblade och körde mot killarna spöade en hel del av dem, GRYMT brudar!

Nu blire frukost..

Veckan som följer.. jobba 10-19.15 sön-tors. Packa, lasta och fixa pärlan. Sen blire avfärd till Kiruna fredag morgon suuupertidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar