torsdag, februari 17, 2011

Träningsvärk

Halloj!
Nu har det varit fullt schema i ett par dagar igen.. I tisdags efter jobbet åkte jag direkt till Walles för lite träning, var nöjd med första åkningen och orken kändes helt okej. Andra åkningen lyckas jag landa jättefel och slår bröstet i styret och hjälmen hamnade väl också där nånstans.. restultat tappad luft och trasig skärm på nyhjälmen.. suck. men jag höll mig kvar iaf :p Jag är iaf ganska nöjd med träningen och det känns skönt att man kan åka dit nu när man jobbar hyffsad tid =)

Igår var jag ledig och dagen spenderades med att betala räkningar, leta knäskydd, städa, skotta osv.. Sen åkte jag till sveg för att träna lite. Kände mig väldigt mör och trivs inte alls på byvallen-banan.. Men de vart ju lite träning iaf :)

Idag har jag brutal träningsvärk i rygg, axlar och bröst.. Men jag gillare!

Kunde även lösa så jag kan tävla i söderhamn på lördag! Tuuusentack till Marie som gick med på att byta pass med mig :)

Nu ska vi kika på "I am Legend" sen sussa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar