måndag, februari 14, 2011

Beslut

Hej!
Idag har jag vart på riktigt dåligt humör, less, besviken ja kalla det vad du vill..

Har insett att jag verkligen inte är nöjd med min insatts i lördags. Tror jag kan så mkt bättre. Vet att mkt beror på att jag inte har tränat så mkt som jagborde och förmodligen hängt med på lite för mkt fest här i vemdalen. Men nu är det dags att jag skärper mig. Det är så sjukt ovärt att slösa bort dessa få månader per år som man längtar efter och vill göra bra resultat för att festa. Nä nu är det nyktert fram till sm-finalen den 9e april. Och högre träningsprio. PUNKT.

För övrigt så har jag idag skottat parkeringen, jobbat och nu ätit lite middag. Nu ska jag tanka och fixa lite packning i bussen och ge lynxen en blöt alla hjärtans kyss. Sen bastu på de och mjuka upp kroppen lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar