tisdag, februari 15, 2011

Bananyoghurt

Godmorgon! Nu sitter jag i soffan och kikar på nyheterna och äter en riktigt trevlig nyhet; bananyoghurt från milko! Mums :) dessutom ekologisk.

Just nu har vi 15 minus här. Men de blåser på de vilken medför kyleffekt..
Håller tummarna för att de absolut inte blir kallare till kvällen så de blir nån träning!! Även imorn när jag är ledig och har planerat att åka längd på dagen och köra i Sveg på kvällen. Snälla kan jag inte ha lite tur med tempen nu?!

Snart bär de iväg till jobbet. Hoppas de kommer nån eller några nya kollegor snart.. Inte kul med sportlov och kort med folk /:

2 kommentarer:

  1. Vart i vemdalen jobbar du då ? ser bilen din mest jämt på skalet :P

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar på ica vemdalskalet, och ja jag är där rätt ofta :p

    SvaraRadera