torsdag, februari 03, 2011

Igår



Skickat från min iPhone

Vidarebefordrat brev:

Från: Pauline <paulinewesterberg@hotmail.com>
Datum: 3 februari 2011 15:14:06 CET
Till: Pauline <paulinewesterberg@hotmail.com>
Ämne: Igår


Hej! Såhär fint hade jag de igår på min lediga dag! Den spenderade jag med att uträtta lite grejor hemma, sen åkte jag till Sveg och mötte upp bine :) vi tankade och kikade hur de såg ut på byvallen. Men de va inte körbart där.. Så vi for till hån ist! Där va de 3 dm puder att spåra i på banan.. Men de vart helt ok träning till slut :)
Kvällen spenderade jag i trevligt sällskap på Hildings som hade american night :)
Nu sitter jag på jobbet och tycker livet känns helt okej :) hoppas bara att jag får vara ledig på lör när de är träningsdag i hedeviken..

Nä nu är rasten slut!




Skickat från min iPhone

1 kommentar: