måndag, februari 21, 2011

På bättringsväg

Hej på er!
Kan glatt meddela att jag tror jag är frisk nu. Så imorn blire jobba som vanligt igen =)

Idag har jag mest tagit de riktigt lugnt.. Skickade en order till btosports =) Knäskydd, glasögon, siktskivor och lite strumpor :) Tänk va glad man kan bli :)

Sen har jag kikat på The social network. Aka facebook filmen :) Helt ok, tror doch jag missade en del av den då jag hade utan text och inte är superbra på knepiga advokat termer..

Annars har jag väl förberätt middagen och hängt lite med Anton.


Bild från när jag och Bine va i vemhån och körde i början av feb :)

3 kommentarer:

  1. Tjenare.

    Jag är lite fundersam hur de funkar med frakten från bto ? koster det mycket att skicka och tar det lång tid att få hem ? :)

    SvaraRadera
  2. Kostar 250-700 beroende på hur bråttom man har.. sen tar det ungefär en vecka om man tar dyraste. Sen tillkommer avgift från posten beroende på hur mycket man handlar (skatt eller tull är det väl antar jag)

    SvaraRadera
  3. Okej du kan ju hojta till när ditt paket landat hemma å berätta hur mycket det gick lös på .

    SvaraRadera