söndag, februari 20, 2011

Magsjuk

Halloj..

Tors-fre har jag haft lite små kramper i magen då och då.. jag tänkte väl inte så hemskt mycket på de..
Så igår morse när jag skulle ge mig av mot söderhamn kom illamåendet. Efter att ha kräkts en gång så funderade jag på att inte åka, men samtidigt så tänkte jag att det kankse skulle gå över.. Så jag for ändå. Å det skulle jag ju såklart inte ha gjort.. Men men de är ju lätt att va efterklok.. Men jag kan ju säga att jag inte rekomenderar att köra bil när man mår kasst i magen.. men jag tog mig iaf hem igen. Och med facit i hand så kan jag ju säga att söderhamn har sugit i år. Tävling 1 vart inställd och vi åkte 60 min i klass 2 varning snöstorm, race 2 vart jag överkörd, och nu magsjuk plus diverse skador på andra.. nä usch. Hoppas detta va säsongens värsta dag säger jag bara..

Men jag får väl som vanligt glädjas åt Adams framgångar, 2 guld =) Grattis Kungen!

Idag känns det iaf bättre och jag har lyckats få i mig lite mat, så det här ska nog bli bra. hoppas jag är fit for fight på onsdag när det är kvällsrace i sveg!
Har jag tur blir det kankse walles tis också om jag orkar med det.. Den som lever får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar