torsdag, januari 20, 2011

Ras

Hallå! Mailen hade blivit spärrad därav så tomt här. Inlägget innan postade jag igår morse..

Igår skulle jag träna i åsarna med Johnny och bine. Gick ett varv eller så sen tyckte jag de kändes konstigt. Och på bilden ser ni varför.. Bakre svingarmen hade gått av. Så jag ringde direkt till oktan och fick klart att dom hade en. Så istället för träning vart det busskörning och fix i Östersund. Tack till Mattias "råttan" lönn för en skitgrym jacka och ny hjälm på ingång! Och tack till oktans service!

Väl hemma igen var det taco och badtunna kväll! Supertrevligt :)

Idag vart de Ica 10-19.30 och sen direkt till åkerigaraget där världens snällaste Kallin hjälpte mig fixa lynxen! Vilket teamwork, bra att vi vet de iaf. Lär bli lite mer skruva under säsongen :p

Ja nu har ni å läsa!

Imorn blire jobb 10-14 sen förbereda för avfärd mot Söderhamn supertidigt på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar