måndag, januari 03, 2011

Krystallcrossen

Hej! Här har ni hur jag såg ut på nyår.. Klänning och klackisar! Som en riktig tjejtjej!

Aja. Hur som helst nu ska vi ta och summera gårdagen då!
Jag hade klockan på 05.00 och skulle åka 05.30. Men tydligen va de ju strul med iphonarna så det vart ingen väckning för mig.. Som tur va så fick jag ett sms av emma 6.30 som jag vaknade av! Och då jävlar vart det brådis! Fick kasta mig iväg och köra järnet till Norge! Jag kom fram till depån 10.10 typ och anmälan stängde 10.00.. Men som tur va så löste det sig ändå! Måste ju som alltid tacka Marica för hjälp med siffrorna och all annan hjälp :)

Väl anmäld vart det förarmöte och sen träning.. Redan på träningen va det mark framme.. Vilket aldrig bådar bra..!

1a heatet slutade jag 6/14 och det kändes riktigt bra! Vi va 6 svenska tjejer och vi var topp 6 i första heatet.

2a heatet va banan riktigt dålig. Och när jag skulle ta mig om en tjej hamnade jag där det var mark/is och snurrade ett varv och blev omkörd ist.. Surt. Tror jag vart 8 denna gång.

3e körde vi 5 min längre än 1a och 2a och det kändes på slutet att man vart trött.. När banan dessutom såg ut som den gjorde var jag nästan nöjd med att bara gå i mål :p

Totalt vart jag 8 av 14 vilket känns som ett stort steg framåt på min väg! Och jag är nöjd! Känns skönt att man tillslut fick en tävling i sig före acc :)

Imorn blire träning i hedeviken :)

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar