onsdag, januari 19, 2011

Busy

Tjena! Nu vart det lite bloggtorka ett tag.. Har helt enkelt inte haft tid.

I lördags vare jobba som gällde. Sen husky för att fira Joel! Sjukt mkt folk och härligt ös! Riktigt kul. Sen vart de såklart efterfest på joelmansion till typ 5.. Sen fick vi en bra ide att kolla på film när vi kom hem.. Det slutade alltså med allt för få timmars sömn..

Resultatet av lördagen vart en riktigt ruggigt tung söndag. Huu! Inte kul att jobbba när man är så slut.. Sen somnade jag i soffan när jag kom hem :p

Måndagen jobb, sen middag med Björn och grabbarna från Skottland. Riktigt trevligt och gott. Sen vidare till husky och måndaxklubb. Men de vart tidig hemgång för mig..

Igår efter jobbet bjöd Bosse på middag för oss kollegor. Riktigt trevligt! Trivs jättebra med dem och jobbet i stort. Känns skönt :)

Hann även med en hel del före jobbet igår.. Gymma, städa, hämta ved, lämna semlor i hede och hämta ut 24mx paket. Japp en effektiv dag :)

Nu kikar jag ut på solen och ska om ett tag åka till åsarna och träna :D
Ser ut att bli en kanondag :)
Och ikväll blire tacos och bad med tjejorna :)

Sen blire förmodligen lite mkt att göra igen tors och fre. Förberedelser och packning inför Söderhamn på lördag och hemfärd till Djurö lörkväll till söndag :).

Aja vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Ride it like you mean it!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar