söndag, februari 28, 2010

Vildmarkscupen!

God morgon på er!
Igår vid 4 tiden hoppade jag och Pappa in i chevan och styrde mot svartnäs. Vädret va trist, disigt och lite snö i luften. Men så länge jag nu får slippa 20 minus så ska jag inte klaga ;) (stortån på v.fot är fortf domnad..)

Vi lastade av och anmälde oss i lugn och ro. Jag gick banan med Marica och vi kunde konstarera att det va en rolig bana. Lite svår kankse och garanterat jobbig :p Ingen av oss trodde väl heller att banan skulle hålla sig hel och det fick vi bevis på redan på träningen..=/ Mkt mark/is blev det.. Men men antar att de är skotercorss vi kör? :D

Jag måste säga att det är en väldigt trevlig tävling. Jag är ganska nöjd med mina tre heat, kom sjua i dem alla. Placeringen är såklart inte jättekul men jag hade en bra känsla. Önskar bara att an ite vore så feg så jag hade kunnat ladda på liiiite mer! Men det kommer nog. Känner mig redo för en ny skoter nu, litar inte helt 100 på iqn längre, nu när man testat lite annat. Stort grattis till bästaste Marica som vann damklassen och spöade en hel del killar i herrklassen :D

Nu ska jag snart kliva upp och packa innebandy väskan inför stundande match!
Ska rensa ur min kamera ikväll, så jag kankse hittar några bra bilder att lägga upp, har vart lite snål på sånt.. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar