tisdag, februari 02, 2010

Glatt humör

Ja nog kommer man långt på ett glatt humör, känner mig ganska positiv idag faktiskt!
Slutar vid tre och åker hem med chevan där jag förhoppningsvis kommer hitta min buss med nya fina Hakkapilitta däck! :) Fick ett bra pris från Värmdö Gummiservice! Kanon! Kommer nog bli en stor skillnad kan jag tro, dom tyckte inte ens att däcken som sitter på nu dög att använda som reservhjul..:p Har jag ännu mer tur så har Axelssons svets lyckats få ihop en ny fin lastramp åt mig också :) mkt positivt nu!

På torsdag åker vi till Vemdalen, jag pärlan och Lina (teamchefen)! Ska bli så najs!
Tror det blir åka till hedeviken på lördagen och kika på grabbarnas första sm-kval, sen hoppas jag på walles-träning på söndagen.. Sen hem igen och jobba =( Men inte ska man tänka på sånna tråkigheter nu ;)

Det bästa som kunde hända nu är att stenmarks är ruggit snabba så mina handtagsskydd, handskar och facemasks hinner komma tills torsdag också! Håll tummarna =)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Har du spons av Stenmarks? Annars kan jag rekommendera SnoPerformance i Hede om du ska ha diverse tillbehør som tex styren och handtagsskydd.

    http://www.snoperformance.se/catalog/

    Funkar klockrent ;-)

    SvaraRadera