tisdag, februari 16, 2010

Körigt känns det..

Inväntar delar från motorhuset.. Bilen är på verkstaden, igen.. Och jag är förkyld!

Just nu är inte förutsättningarna inför helgen på topp, MEN det är fortfarande många dagar kvar!

När jag isade av skotern i lördags och började kolla igenom lite så fick jag syn på att det saknades en bult. En av de fyra som håller fast boggien till chassiet.. YEAH. Frågan är om det bara vart så i helgen eller om de va innan.. Men men. Jag har iaf beställt nytt nu, passade även på att beställa nya lager till a-armarna som var obefintliga. Troligen anländer prylarna imorn så det ska ju hinnas med..

Angående bilen så väntar jag på besked, idag skulle en kille från citroen iaf köra den och känna efter. Jag säger det igen, vi håller tummarna!

Igår på Innebandyn kom en riktig rethosta krypande, blää! Och on top of that snorig näsa idag.. Dubbel dos med mina grymma vitaminer fr.o.m imorse!

Helgen då.. Gick inte riktigt som väntat, va väldigt mör och slut i kroppen. Och jag och pärlan ogillar när det inte är mkt vall att ta stöd i..=/ Blir till att träna mer på sånt.. Så sist sist kom jag iaf, och känslan va inte alls bra. Så vi kan ju lämna det där och blicka vidare till lycksele nu på söndag!
Kul, riktigt kul från helgen är ju såklart Renheimarnas segrar, väl värda! Sen glädjer man sig såklart av strålande sol, underbara människor och skadefria heat! Om jag bortser från min insatts på banan så va det en kanonhelg! Plus i kanten är ju såklart att min tippning gick bra och jag klättrar uppåt på listan på facebook ;)

Nu ska jag ta mig i kragen och gå och packa upp mina väskor så jag kan packa om på tors/fre..

Klääääm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar