söndag, februari 28, 2010

check!

Matchen idag vann vi med 3-2. Vi var de klart bättre laget och domarna skötte sig riktigt bra, till en början. Sen fick midsommarkransen göra lite som de ville och vi fick inte hämnas det minsta lilla.. Men vi lyckades hålla emot ändå. Tack och lov!

Sen hem igen och se över skotern. Byta olja och dra åt muttrar. Sen bestämde jag mig för att fixa den fördömda dynan som har glidit bakåt hela tiden vilket resulterar i att plasten blir helt fucked up! Men det va inte så bara, ett antal utbrott senare så gav jag upp. Gick upp och fick mat och släpade ut pappa till hjälp. Till slut fick vi iaf till det och det blev riktigt bra! Lossade även ballataremmen när vi ändå va igång. Kändes som att de blev lite skillnad iaf!

Har även pratat med mina grabbar idag =) Linki, Sebbisen och Gurra.. USCH va jag längtar till påsk. Till gränsen! Vilken skoter jag nu kommer ha då spelar ingen roll. Nu kan jaag bara tänka på den grymma snön, sol, underbart umgänge, grymma turer.. Åhh. Men tiden går for när man har fullt upp, så snart så :) Ska bara tala om för jobbet att jag ska vara ledig en hel del även i april..:p Kommer nog uppskattas.. NOT! Men men, I couldn't care less för jag ska till gränka :D

Nu ska jag snart sova, ska tvätta pärlan imornbitti medans de är +grader..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar