fredag, februari 19, 2010

Friiiiday!

Jag gillar fredagar =)
Idag jobbar jag till 16.30, kankse 17. Sen blire hem i snövädret och packa en väska och lasta in alla prylar och pärlan i bussen =)

Ja bussen ska vara fixad nu, var något med att minnet för felkoder var fullt och då bröt den ihop..=/ Skitbil säger jag bara. Citroen köper man bara en gång.. Men nu ska den funka iaf!
Skotern är också redo, fixade den med hjälp av pappa i onsdags. Men när man letar fel så hittar man alltid mera, det tar fan aldrig slut :p Men nu får det duga iaf!

Ja sen när jag har packat klart allt så blire soffan, Lets dance kankse för en gångs skull?

7.00 imorn bär det av, håll alla tummar för att jag ska slippa dem värsta olyckor som garanterat kommer vara imorn pga av det kommande snöovädret! Sen hoppas vi för allt i världen att inte tävlingen blir inställd pga snörök/kylan!

Nu ska jag snart in till barnen igen för att äta mellis. Men först blire poppa lite Ke$ha-TiK ToK =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar