tisdag, december 21, 2010

Trött

Idag är jag trött.. Har nog nästan aldrig tyckt så illa om nån som jag gjorde igår.. Sov dåligt pga det och det medförde såklart att jag hade kunnat vara på lite bättre humör på jobbet idag.. Men men. Nu är dagen slut iaf!

Vi har just kommit hem från lite mingel på vargen nu där dom bjöd på glögg och pepparkakor :) bra avslut på dagen iaf!

Dagens problem.. Jag kommer inte in i skåpet på bussen.. För sidodörren pajade i Älvsbyn i vintras och nu har bakdörren frusit.. Ja det ska helt enkelt inte vara kallare är tjugo, för då ska allt jävlas ännu mer!!

Dagens bästa är nog att komma hem till mat på bordet som lina och anton fixat :) och "piströran" från Ica skalet på en kvällsmacka.. Mums! Tur att mat kan göra mig gladare iaf.. Hehe (feeet) :D

Nu ska jag snart sova och ser fram mot att vakna av mig själv på min lediga dag denna vecka.. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar