onsdag, december 08, 2010

När kommer snön?!

Gomorgon! Ligger och drar mig lite i sängen nu, är ju så varmt och skönt här under täcket :)
På bilden ser ni hur det såg ut igår när vi va på vargen och körde. På tok för lite snö för att det skulle vara riktigt kul tyvärr och förstora munstycken i lynxen.. Men lite fick gastummen träna iaf.. Undrar när snön ska komma? Förnodligen nästa vecka när jag börjar jobba.. Haha

Idag ska jag uträtta lite ärenden på byn.. Lämna in mina längdskidor på vallning och hälsa på jobbet en sväng.. Sen blire byta soppafilter och tanka upp bussen.. Eller ja de blir väl i omvänd ordning iof. Hoppas hoppas att de inte är typ 20 minus.. Blir så kallt om fingrarna då!!

Sen måste jag ringa lite samtal också..
Ha en bra dag guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar