söndag, december 12, 2010

Träningshelg

Hej! Nu är jag hemma igen efter helgen och är rätt slut..
Det börjades på lör morgon vid 8 när jag styrde bussen mot Söderhamn. Är riktigt nöjd med lördagens träning på en snabb bana med mycket folk närvarande! Jättekul :)
Efter middag i Bollnäs med luva teamet mfl så åkte jag vidare till Lima :) är alltid lika kul att åka dit. Kan inte nog upprepa hur mkt jag uppskattar familjen Renheim och alla andra runt omkring! Är guld värt.
Idag var vi och körde på träningsbanan som Adam hade gjort riktigt fin :) en stor portion träningsvärk och fina handblåsor satte lite käppar för mig idag. Men jag försökte trotsa min feghet en del ändå. Är väl ändå ganska nöjd.
Nu sitter jag hemma i soffan med grabbarnagrus i min nya onepiece ;)

Måste ju säga att jag öppnade en julklapp idag. Ett jättefint halsband som mamma hade gjort åt mig. :) hon kan hon! Slänger upp lite bilder imorn.

Imorn börjar jag iaf jobba. 8.30 smäller de.

Helgens resultat..
83 mil i bussen
Ett antal mil på banan
Träningsvärk och handblåsor
Bättre inställda dämpare

Japp nöjd.

1 kommentar: