måndag, december 06, 2010

Lynx

Saknar min lilla plutt..

Idag åker vi in till Östersund för att köpa soppafilter till bussen och de andra ska väl köpa tvspel och sånt skit..

Helgen vart de en hel del kört. Inte minst med bussen :p på lördag morgonen åkte jag till Bollnäs för att träffa Ronja och Petra :) vi åkte sen vidare och kika på nån bana i alta. Den va tyvärr inte körbar.. Sen åkte vi till grannäs och där fanns det en heldel snö! Så vi tog oss ut på en myr och gjorde en slinga :) riktigt kul att få gasa lite :D därifrån packade jag ihop och åkte till Lima! Väldigt kul att komma dit igen :) efter att ha kikat på snökanonen och ruffriders 6 så vart de läggdags. Söndagen bjöd på körning på Adams bana :) svårt, jobbigt och kul! Inser att jag måste träna upp armorken.. Eftersom jag blev helt slut efter bara ett par varv.. Men jag är väldigt glad över lynxen! Ännu bättre kändes det efter att Jocke ställde om mina dämpare också! Var nog inte tänkt att jag skulle ha samma hårdhet som Emil Öhman ( dvs hårdaste)..

Nä nu ska jag sätta på mitt fejs så vi kan åka iväg..

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar