fredag, december 24, 2010

God jul!

Hej hopp!
Nu har jag landat i soffan för att låta all mat sjunka ner.. Ouf va mätt jag är!

Imorse när jag skulle till jobbet va det 30 minus.. Lika med sviiiiinkallt! Det har vart rätt mkt folk i butiken idag, så dagen gick ganska fort.
Sen blev de hem och hjälpa lina och hennnes mamma med julmaten. De blev riktigt gott som vanligt. Jag älskar julmat!

Nu ligger jag och myser i en filt som jag fick av linas mamma och pappa.. Fick även ett par sockor av dem (tror de har tänkt lite på kylan va?!) :) så fick jag en chokladask från Ica och ett presentkort på 400 kr på skalets inredning! Najs!

Sen har jag ju redan fått mina andra julklappar innan :) från mamma och pappa fick jag längdskidor och en funktionströja. Och ett halsband från mamma som hon gjort själv. Pengar från farmor och farfar och av mormor och morfar (plus lite julmat och godis) och ett nytt underställ av Carina, peter och Elin :)

Ja jag är glad.
Och mätt!
Nä god jul på er alla!
Stora kramar P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar