söndag, oktober 17, 2010

Söndag igen!

Veckorna flyger verkligen iväg! Sjukt, snart går flytten :D
Igår blev det början till städning, svamprensning, gymmet och födelsedagsfika. Jag somnade i soffan vid 22 tiden :p
Kl 3 ringer min bror och ber mig hämta honom och Sandra, min svägerska.. Och snäll som jag är gör jag ju de! När jag har satt mig i bilen och fått bort frosten på rutan ringer han igen, och frågar exakt samma fråga.. Då fattar jag hur full han är.. Hehe. Väl hemma fick jag typ lyfta ur han ur bilen och sen kallar han mig älskling! Hahah vilket cp.. Aja en rätt kul historia ändå.

Idag har jag match 16.30 ska jag va där. Innan de ska jag städa klart och sen tror jag att jag ska flytta plats på mina skotrar så jag kan börja pusta på lynxen :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar