söndag, oktober 10, 2010

101010

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra! Det gör jag, trots lite träningsvärk :)
Jag ligger och myser i vattensängen nu när jag är ensam i huset ;p ska väl kliva upp och pallra mig ner till garaget och fortsätta slipa på huven till polarisen, sen lacka den.. Om jag hinner ska jag även ta och köra in den i garaget och byta styre mm! Nu kanske ni undrar varför? JO för den är såld! Typ ;) så kul! Kommer bli kanon åt dig Camilla!
16.30 är det samling till match mot midsommarkrasen som ska krossas!!

Åh jag måste bara berätta en kul grej från igår.. När jag kom till gymmet för att gå på min nybörjar yoga, som va asbra för övrigt, råkde jag gå in i fel omklädningsrum haha! Något pinsamt! Men jag hoppas ingen märkte :p haha

Aja nu måste jag kliva upp! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar