fredag, oktober 08, 2010

FRIdaaay

Jag älskar att vara ledig¨på fredagar och måndagar! så underbart att jobba halvtid! Klart de inte bli lika mkt pengar.. men de är jävligt soft!

Idag har jag..

Chillat med lilllynxen och nitro circus season 2 på morgonen..

Träffat min pt och gjort upp en träningsprofil, tog sen 40 min crosstraining och lite cyckel som nedvarvning. Känns så skönt att bara köra nu! Imorn ska jag på Yoga för nybörjare.. ska bli riktigt intressant.. :)

Efter gymmet drog jag till älmsta, körde förövrigt en saab 9.5, vilket JUNK! Fyfan de är ju roligare att köra bussen.. haha! Iaf åkte och piercade örat, och det gick bättre än jag hade trott, lite öm nu dock..

Har även handlat bromsbelägg till suckan..

Ja och nu har jag slukat min favvomat, Pad Thai från "noks".. På tvn äre dags för idol =)

Ska slänga in lite bilder också sen =) passar på när jag har en dator, eftersom jag inte fattar hur man får in dem via iphonen.. "men jag är faktiskt blond OCH från sthlm" ;)

haha trevlig helg på er alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar