fredag, oktober 15, 2010

Fredag är alltid najs!

Hej sötnosar!
Idag har jag kört bil.. började 6 imorse med att åka från djurö. ekipaget bestod av en renault master och en storsvävare på släpet. Renaulten trivdes jag riktigt bra i faktiskt måste jag säga! :) Vi rullade iaf ner till valdermarsvik/gryt på tre och en halv timma.. där lämnade jag av svävaren och åkte sen vidare till arninge/rydbo för att hämta en svävare som skulle hem till djurö.. 9 timmars arbete allt som allt känns fint!

Sen 15 har jag bosatt mig i soffan och har inga större planer på att flytta idag ;)

Imorn tänkte jag antingen gymma eller köra lite body balance och sen få lite ordning på alla mina jäkla prylar.. vad ska flytta med till vemdalen/slängas/läggas undan.. osv.. ja de kan nog ta en hel dag typ!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar