måndag, oktober 04, 2010

Långhelg i Vemdalen!

Hallå! Hoppas de är bra med er alla :) jag är lite less för jag inte kan lista ut hur jag ska få in bilder här i bloggen från iphonen.. Så om nån har nått briljant tips så vore jag tacksam!
Sitter nu som passagerare i bussen påväg hem från Vemdalen :) vi kom upp i fredags kväll, sent och somnade då i soffan :p sen på lördagen åkte vi in till Östersund för att gå på invigning av Olle Olssons oktan ab :) jättekul att se hur fint han fått till de! Sen åkte vi hem igen, och på vägen fick jag för mig att gå in på Ica skalet och söka jobb. Och det gick minst sagt bra! Jag gick nämligen därifrån med ett undertäcknat avtal :) så 13e dec börjar jag jobba där
:) Och det skulle vi såklart fira!! Började med lite förning hos oss, sen hos våra kära grannar och sen bar det av mot oktoberfest vid Funäsdalen :) träffade en hel del efterlängtade ansikten och hade en väldigt trevlig kväll :) söndagen spenderades i soffläge.. Sen idag har vi vart en sväng till hån och kört lite cross.. Jag körde in min nya kolv och är väldigt nöjd med nya kopplingen! Vilken skillnad :)
Ja där har ni min helg :)
I veckan. Blire jobba, träna, fixa klart polarisen och om jag hinner till helgen så ska jag börja fixa med bussen. :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar