tisdag, december 29, 2009

Vemdalen

Igår packade jag Chevan till både bredden och höjden, har väldigt svårt att packa normalmycket.. Men nu ska jag ju faktiskt vara borta länge. Kommer hem igen den 10e Januari! Och att packa för både tonvis med skoter och kyla, party, mys, bad, sängkläder.. Ja ni kankse fattar att det blir en del att ha med. Inte nog med detta så ska jag ju även tävla i slutet av resan.

Imorse bar det iväg alltså, efter att jagg äntligen fått iin norrlands kartorna i handgpsen, vid 11-rycket. Toa-paus i järvsö och korvinköp i färila samt sansad körning och diverse lastkolls-stopp resulterade i att jag va framme vid 18.30.. Inte så farligt tycker jag nog. Så nu sitter jag här i soffan helt ensam och bara väntar på resten. Ganska skönt :p Haha, ska koppla in playstationet och titta på ruffriders.. Undra om jag ska välja 2 eller 5..=)

Imorn ska vi iaf ut och åka, hoppas det inte är allt för kallt bara, just nu ligger det runt 20.. Burrr säger stockholmaren i mig.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar