onsdag, december 09, 2009

Mkt nu..

Hallå i stugorna! Jag är inte en bloggare så är det bara, och mkt har väl hänt sedan senast.. Bilenn är fortfarande på rep =(((( Kommer förhoppningsvis vara klar nästa vecka, eller den måste! För sen äre väl typ jul, och ssen drar vi till vemdalen! :D Och där väntar ledighet fråån 30/12-11/1 och en jäkla massa skoter!! Bla annat så ska jag försöka anmäla mig till en tävling i norge den 2/1 och sen articcatcup 9-10/1. Ska bli så sjukt skönt att "flytta" upp ett tag. Är väldigt glad att jag kommer bo hos Maria och Niklas i östersund 6-10/1 också =)
Nu ikväll har jag då tränat och sen suttit och fixat med licens ansökningar, beställt skydd mm.. (är verkligen sent ute känner jag..) Jag fattar inte hur tiden kan gå så jävulskt fort!! Blää. Mja men det får nog räcka för denna gång. Ride safe my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar