tisdag, december 15, 2009

Värd dag!

Ooo vilken bra dag! Det har nu singlat ner fina flingor i typ två dagar. Och inte många saker kunde har gjort mig så glad!

När jag kom hem från jobbet idag strax efter tre så tyckte jag att det hade kommit så pass mycket snö att det var värt att ta ut pärlan ur garaget och testa lite =D Och nog gick de undan allt, NU är vi taggade på riktigt. Har checkat av flera viktiga saker idag såsom, betalt min licens för 2010, betalt anmälningen till acc, skickat intresseanmälan till krystallcrossen i norge. Najs! Igår beställde jag även hem sista julklappen, till bror. Klickade också hem en miljömatta.. och pratade med Branisen om att fixa lite startnummer till pärlan. NÖJD.

Så nu börjar listan krympa ihop lite =)
Men att få bilen känns ju som nr 1 på önskelistan nu!!
Sen är det lite finlir bara. Men det ska nog hinnas. Den 28e ska vi vara lastade, packad och klara!

Helgen ser ut ungefär såhär..:
Fredag-jobb sen julbord, därefter sleepover med lagen hos Z.
Lördag-Match mot vaxholm vid 10.30 sen hoppas jag att snön ligger kvar så jag kan åka och träna eller nått. Och söndagen är öppen, julgodis tillverkning kankse? Eller så blire till att göra klart min pallbock.. eller börja packa bilen (förhoppningsvis)..

Låter som en bra plan dehär tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar