tisdag, december 01, 2009

Craaap

Ringde just från verkstaden, tydligen va det nå lager i växellådan som har pajjat, inte den lilla prislappen på det. Nejnejnej.. Sen vet jag inte hur mkt mer det var efter det, men de skulle börja där. Så fakturan startar på 15 plus moms, sen får vi se var vi landar.. Jihooo. En sak är iaf klar. Jag ska inte jobba på dagis efter nyår. Nu är jag LESS.
Har förhoppningsvis jobb på en "båt". Det som är lite synd är systemet då man jobbar 5 veckor, dvs är på båten (men det kan ju va vart som helst i världen så de är ju kanon!). Fast sen kommer det som skulle göra detta jobb grymt, man är ledig i fem veckor! Och det är BRA pengar. Hoppas och håll era tummar!

Jaja, så äre. Jag har rast en stund till så jag kan ju skryta med att jag lärde mig svetsa i helgen, gjorde en pallbock. Helt själv! Blev kankse inte de snyggaste sömmarna, men det håller ju ihop! Jag är iaf stolt =)

Idag ska jag nog ta och byta däck åt min granne. Hon la en ganska skön kommentar till Mamma, hon frågade om mac kunde hjälpa henne, då sa mamma att han kankse inte skulle hinna, men att jag kankse kunde fixa det.. Grannen: vad sa du? Pauline? Kan hon göra sånt?..
Haha.. Åh suck. Byta däck är ju så svårt, minns inte ens när jag gjorde det första gången.. Äh folk är roliga!

Nu ska jag jobba vidare.
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar