lördag, december 12, 2009

Äntligen helg!

Sitter i bilen nu påväg till västerås, passar på att blogga lite dårå =)

Känns skönt att det äntligen är helg, känner mig lite sliten faktiskt.
Igår var en mkt bra dag! Började dagen med världens sötaste luciatåg, mina söta dagisbarn alltså :) Och eftersom sånt ska börja tidigt på morgonen så fick jag också gå hem ganska tidigt =) Så jag åkte till Lina och fikade lite samt ttittade på lite tattoo bilder! När jag väl kom hem så blev jag sjukt taggad på att gå ut och springa,, så det gjorde jag en sväng. Sen fastnade jag i garaget och gjorde större lufthål på huven, är mkt nöjd med mig själv! Så nu är skotern faktiskt helt klar =) Resten av kvällen tog jag det bara väldigt lugnt.

Idag kommer jag nog hem runt sju, vad som händer sen är öppet fram tills imorn vid ett för å har jag match :)

Nu ska jag fixa en springlåtlista på min ipod..

2 kommentarer:

  1. Vad är detta om båt Pao?
    Hur skall du få ihop det med skoter och snö?
    Vart tog dina polisdrömmar vägen?
    Moster håller koll på dig.
    Fortfarande ledsen att jag missade kvällen med dig och mamma.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaså så du har hittat hit =)
    Båten är då ett företag som söker olja mm, min uppgift skulle vara att kolla efter djur. Dvs sitta med kikare i fören. Inget är ju klart än men, på de fem veckor man är ledig hinner man ju köra mkt skoter!
    Nej jag kom fram till att polis inte är nått jag vill längre bara..
    Vi får väl hoppas att det blir några fler tillfällen och att ni har det lite lugnare på jobbet då. Om vi inte hörs inna så ses vi på julafon! :) Kram

    SvaraRadera