söndag, oktober 18, 2009

Lördag och söndag :)

Lördagen gick jag upp ganska tidigt och masade mig neer till el garage.. Det var nu bilens tur att få lite uppmärksamhet. Har ju haft en del strul med bromsar och diverse. Men efter en heldag så tror jag har fått ordning på allt, orkar inte ens rabbla upp allt jag gjorde faktiskt.

Sen till kvällen åkte jag på lite impuls med Lina till Jakobsberg där det vankades krogrunda :) Mkt trevligt!

Sen idag så har vi haft en bakisdag hemma hos Jessica och Cilla med pizza, film och buzz! Najs najs.

Dagen avrundade jag med att hälsa på Cissi och barnen. Sen när jag kommer hem slänger jag jackan på golvet, sen trampar jag på jackan.. och där i låg uppenbarligen min mobil. och nu har den återigen krossad display! FAN senate gången tog det typ 3 veckor för det där satans phonehouse att fixa..:( Usch.. Nu sitter jag och tycker lite synd om mig i soffan, ska nog sova snart. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar