söndag, oktober 04, 2009

Helg

Ska samanfatta helgen lite kort tänkte jag..

Fredagen så jobbade jag till 16.30 sen vart de hem och fixa iordning och sen iväg till Rimbo där det vankades partajös med Mushas Metal mfl. Vi filmade material för nya trailern och hade trevligt! Sen skulle jag och Lina sova in min buss, men de blev inte riktigt som jag hade väntat då dieselvärmaren drog slut på batteriet, vilket ledde till kyla och en bil som inte ville starta.. Så nytt batteri står nu på inköpslistan..

Lördagen drog vi ut till mx-indoor där det va sm-finall i fiddy. Mac, Skalman, Ted, Grizz och Räkan deltog och det var skitkul, men kallt och bakfullt.. Senare på kvällen va det ju då bankett med middag occh prisutdelning, fylla för många me´n jag skulle köra hem sen så jag fick titta på =) Men det är ju rätt kul de också ibland! Tänker inte gå in på detaljer om kvällen, men jag drog väl hem efter 23 rappet..

Imorse var det upp igen och sen for jag till västerås för att gå på en föreläsning :)
Så det är väl min dag det :)

Nu ska jag glo på tv och bara vara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar