söndag, oktober 11, 2009

Helgen

Lördagen så for jag med Thomas och gänget till nån bana mellan huddinge och tungelsta.. Minns inte vad den hette, har kasst minne.. Men nått på ur? Uringe kankse?
Iaf det var verkligen inte bra förhållanden för min del.. Sandbana, ca 2dm djup gegga (cement typ) och spårigt som faan. Vilket gjorde att varken jag eller 125an pallade. Men nu skiter vi i det va :) Hade iaf kul med grabbarna. Sen for jag hem och fikade hos Hans och Cissi och grabbarna bus. Även Kiruna vännerna Gustav och Carro var på besök.
När vi fikat klart så åkte vi faktiskt till stallet för att hälsa på "lilla" Shakira. Hon var så fin, kul att se! Kvällen vart det matlagning och soffa.

Idag har jag skjutsa Carro till arlanda, vilket inte var helt fel då jag lånade mammas och pappas nya bil, audi a4 2,0 tdi-09.. Tror inte jag behöver säga så mkt mer ;)
Sen drog jag och Gurran till Biltema och shoppade loss lite.

När jag var själv hemma här igen så vart det till att spola av lite sand från suzukin, pilla lite med bilen.. Och nu är jag just hemkommen från ännu en tur till stan med audin, farmor ska opereras imorn så hon behövde lite skjuts hjälp.

Imorn kommer mitt innebandy öde nog avgöras.. Blire inte attityden och träningsnärvaron bättre känns det bara sjukt ovärt att hålla på. men vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar