torsdag, oktober 01, 2009

Bussen

Min eftermiddag har jag ägnat åt följande..
Hämtade mormor och morfars hund som vi ska vakta i typ 11 dagar :) Sen åkte vi och hälsade på Cissi, Eddie och Leo! Alltid kul, Eddie är ganska underhållande kan man säga =)

Väl hemma igen så började jag byta madrasser hit och dit så jag kunde ta en av dem till bussen, och det blev så grymt bra! När Mamma och Pappa kom hem med deras nya Audi a4 (sjukt fin) så hjälpte pappa mig med lite skurvar i bussen, så nu är sängen klar och där kommer jag nog sova gott i helgen..

Appropå helgen så blir det Rimbo imornkväll, filma trailern till Mushas Metal II. Sen blire väl häng där kan jag tro, lördagen spenderar jag på mx-indoor där det är sm-final i fiddy. Och det brukar innebära ganska mkt röjj.. Sen jobba på söndag. Så räkna inte med någon uppdatering i helgen iallafall!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Skön blogg, men DUUUUUUUUUUUU, ta bort "snöskoter"!du må vara sthlmare försök vara lite mer åt det norrlänska hållet?;) /linktwicth

    SvaraRadera