tisdag, oktober 06, 2009

Huvudvärk

Undrar när jag ska få klara mig en hel dag utan huvudvärk..? Kankse dagen jag slipper vara på jobbet.. Men jag ska väl inte klaga, jag har ju ett jobb.

Hursom helst har jag ingen lust att fundera mer på det nu. Jag drog till sickla efter jag slutat, där jag skulle hämta upp mitt nya batteri till bussen. På vägen hen passade jag på att shoppa lite på jula och biltema. Handlade bla lite verktyg, termometer, sänglampor till bussen, spännband och lite smått och gott =) Så nu har jag vart ner och pulat i bilen, blir så fint =) Ska bara få allt att funka som jag vill med radion och hålla tummarna för att dieselvärmaren går nu när jag ska byta batteri.

Sen tänkte jag att jag skulle passa på att byta till mitt nya drev, men fick sån störd huvudvärk, så två skruvar av 6 sitter kvar =( De satt för hårt för mig ikväll..

Nu ska jag se på tv, sen ska jag nog sova!
Ska se om jag kan lägga in lite bilder imorn efter träningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar