tisdag, november 22, 2011

Vinter

Såhär vill jag se ut nu! Men frost i ögonfransarna ;) eller nja just nu kanske jag är tacksam att det är milt.. Lite jobbigt att jobba i kyla kanske :p men ni fattar, jag vill ha vinter nu! För fullt! Har bestämt idag att flytten till lima blir den 10 eller 11 e december iaf :) då ska väl vintern ha tagit ett ordentligt grepp om Sverige iaf? :)

Nu är vi påväg mot grinda hållet för att lossa 20 ton flis, sen vidare till svartsö och slänga av en skvätt jord. SEN får vi åka till låren och sova :) och sen äre redan halvvägs till fredag :D och om allt går som jag vill och planerar (vilket brukar gå rätt bra ändå) så får jag åka iväg till Ljungberg på fre efter jobbet och hämta upp min älskade lynx :) och sen vidare till ösd och ha det gött.. Japp jag kan planera rätt bra om jag får säga det själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar