söndag, november 27, 2011

Lycka!

Äntligen står jag som ägare till min fina Lynx 600 RS 2012! Är detta inte lycka så vette fan :) kan bero på att jag även har funnit min fina kärlek också :) så lite rosa moln.. Det får ni ta och vänja er vid ;)
Eh ja nu är jag på Nordanvind igen påväg mot löten. Haft en ryslig hemresa från ösd idag. Svårt att inte bli glad när det äntligen snöar.. MEN inte så kul när man har typ 55 mil framför sig.. Ja men jag kom fram till Hammarby hamnen tillslut iaf. Tur att jag och bussen har ca 5000 mil på nacken tillsammans och att den faktiskt är jävulskt stabil i snömodd :)
En annan riktigt kul grej är att det verkar ha gått riktigt bra för våra svenskar som vart i duluth och raceat i helgen, speciellt stort grattis till grymma Petter Nårsa som sopade banan med amerikanarna igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar