söndag, november 06, 2011

Mitt liv i en väska!

Jaha ni.. Jag håller på och försöker packa.. En väska som jag får packa det sista i på onsdagskväll när jag kommer från Nordanvind, för att på torsdag tidigmorgon åka vidare ut till Arlanda! Sen packar jag lite jobbakläder och springkläder inför avfärden till jobbet ikväll.

Annars idag har jag tvättat bussen, chevan och audin. Kunde lixom inte låta bli att dra av de två sistnämnda när de stog där och såg ledsna ut.. Sen gick jag in för att få i mig lite sill och potatis (mums!).. Och då råkade jag fastna i soffan med Arn nr 1 och 2 på tvn.. Men va fan, det tycker jag att jag fick unna mig faktiskt. Så det så ;)

Ja det börjar kännas av att man inte riktigt hinner landa. Bara far och fläng.. Men jag tycker ju om detta liv. Eller nej, jag älskar mitt liv. Men nu kan det gärna få komma lite snö (läs massor!) och ordentlig vinter.. För jag känner mig redo att lämna Uppland nu. Finns så mycket jag längtar till just nu. Ja där har vi lite funderingar just nu.
Om två timmar åker jag på jobb så jag ska väl försöka få nått mer gjort av dagen, om inget annat så ska jag iaf göra middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar