torsdag, november 24, 2011

Glädje!

Fortfarande ingen som vill ta över min fina 2010 :( förstå hur ledsen hon kommer bli nu när nyingen kommer och tar över..
Men jag kommer förmodligen vara världens gladaste tjej imorn! Så fort vi jobbat klart så blire hem och packa bussen lite för att åka till Sveg och givetvis Ljungbergs motor!! Och där ska jag få hämta min nya fina RS :D
Sen som att det inte vore bra nog så åker jag en sväng till Vemdalen och säger hej, sen vidare till Östersund och finaste :) och nej gott folk det tar inte slut här heller.. Det är ju även sändningar från säsongs starten av isoc i duluth!! Ojojoj.. Kommer nog få nypa mig i armen snart :)

Jag är ju bara glaa! :)

1 kommentar:

  1. Då är vi två :/
    Skit säsong.. alltså att skotrarna inte blir sålda.

    SvaraRadera