torsdag, juli 22, 2010

Torsdag

Det känns som att veckorna flyger förbi! Igår va jag ledig igen och då följde jag med Jessica, Cilla, deras pappa och Lina ut med båten! Vi hade perfekt väder och kom hem brunbrända och fina! Kvällen spenderades med kortspel och yatzy =)
Jag hann även med lite träning, börjar väl lite lugnt och fösöker öka på varje gång, för som sagt tiden flyger iväg och snart äre höst igen och då kan inte formen vara såhär illa!

Nu känns det lite tungt att jobba idag-sön och kankse ännu mer då jag inte sett schemat för nästa vecka än. Men jag tröstar mig med att jag kan bulla upp mitt gapande sparkonto inför kommande vinter!

Imorn ska jag även till kiropraktorn igen, nu har vi trappat ner till 1 behandling per vecka. Får väl se hur det ser ut, ibland känns det superbra och vissa dagar känner jag mig spänd som en.. ja? sträng? haha

Nåja under följande dagar äre fokus på jobb, träning och längtan efter..:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar