fredag, juli 09, 2010

Kungligt bra

Jag va just nere i garaget och bytte olja i crossen, full tankade bussen och lastade. Under tiden pratde jag lite med min kära Linki och han klagade på mina uppdateringar här.. Ja jag kan ju bara hålla med, ska försöka bli bättre men ibland känns det bara som att man inte har så mycket att skriva om!

Iaf så blev det nyss bestämt att jag gasar upp till sveg imornkväll för lite tjejträning på söndag! Så kul! Inte bara att köra men att träffa mina underbara bruuudar :D
Men de känns skönt att träna lite nu efter alla dessa veckor av vila och ryggstrul. Känner att de är dags att börja nu på riktigt. Har ju ändå bara typ 6 mån kvar tills allvaret börjar igen :)

Idag har jag haft med min söta lilla syssling Eddie, 2år ut till Lådna och farmor och farfar. Vi har haft en supermysig dag med bad, fyrhjulings åka mm.. Underbara unge! <3 Känns lite skummt dock att bli kallad "mamma" en hel dag..:p haha inte än kankse!

Nåja nu ska jag gå och hänga upp min crossgears som jag har tvättat nu efter typ 3 veckor i väskan leriga och jävliga.. Haha that´s just me!

Jamen vi hörs väl snart då. sön eller senast mån.. Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar