torsdag, juli 15, 2010

Slit i värmen

Jahaja here we go!
Igår va jag ledig, hur skönt som helst!
Började dagen med kiropraktorn, sen tag jag med Gustav och Staffan och handlade lite god middag och lite bärs. Sen plockade vi upp Jessica och tog båten ut till Staffans ställe på Nämdö. Hur mysigt som helst. När vi hade vart ner och svalkat av oss lite så blev vi extremt sugna på nämdö krogens specialité nämligen räkmackor! Muuuuumsig värre. Efter det som förrätt åkte vi tillbaka och startade grillen, riktigt god mat fixade vi till. Sen åkte grabbarna trickskidor och Jag och Jessica metade abborre, jag fick 2 st :) Mkt trevlig dag verkligen!
Imorse vare hemfärd då jag skulle jobba 8.30, och de är väl va jag har sysslat med idag.. Senare kommer Renheimarna på fika, kul med lite skoterfolks besök hos mig också, mer sånt tack ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar