måndag, juli 12, 2010

Helgen!

Hallå i stugorna!
Helgen ska summeras här och nu.
Fredagen spenderades med min lilla Eddie. Senare på kvällen får jag från Anna eliasson, malung, att det är ett gäng tjejer som ska träna i sveg på söndagen.. Jag tänkte att jaja de vore ju najs! Så jag klär på mig mina garagekläder och går ner och byter olja i hojen så den blev körbar igen, tankar bussen och packar och lastar alla dessa prylar man måste släpa med..
Lör fm var jag på seminarium i uppsala, fyrishov. Det va klart vid 17 tiden och då va de bara att slita av klackskorna och gasa mot sveg där de tydligen va ett jävla ös! Haha det hade dom visst glömt att tala om. Så utöver att jag fick träffa några av mina underbara skotervänner och köra cross så vare fest också :D Nöööjd Pauline alltså! Så jävulskt kul att träffa folket igen :) Träningen på söndagen hotades av rejäl "dagen efter".. Men vi ryckte upp oss och for till vemhån och faktiskt vart de lite gjort ändå! Jag var riktigt nöjd med några varv och det känns sóm att de går framåt. Hemresan var riktigt tung. Stannade och sov strax efter sveg med ca 45 mil kvar. Ingen höjdare alltså. Men hem kom jag ju!
Idag har jag jobbat första dagen på ica. Riktigt kul ändå, faktiskt :) Nu äre städning på schemat, borde orka tvätta crossen och göra rent luftfiltret.. Meeen den står förmodligen kvar imorn med ;) Går nog ner och badar ist :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar