söndag, maj 16, 2010

Soligt värre

Idag är det söndag och Jag sitter i bikini på altanen med Lina. Vi steker så mkt vi bara vi kan :p Inte helt fel faktiskt. Igår var vi i väsby och kollade på stockholmscrossen. Härlig dag i solen med solbrända axlar som resultat! Jag längtar bara mer och mer efter skotercrossen när jag står och kollar på cross, borde bli crossugen, men nej.. Jag har nog blivit lite skadad.. =)

Har införskaffat nytt oljefilter till bussen, ska fixa det ikväll tänkte jag.

Förkylningen verkar ha gett sig nu, känner däremot lite små allergi och ett styng av ansträngningsatsma. Men men, nu äre dags att komma igång igen. Annars så kan jag säga att jag mår riktigt bra.

Besikatade bussen i torsdags morse, i uppsala.. Lina och Jessica följde med så vi gjorde en liten mini roadtrip med avfärd 5.00.. haha. Resultatet var en väntad tvåa på p-bromsen och en total chock-överraskning... Jag har en dragkrok som inte ens är reggad. åhhh va glad jag blir. Så tryggt att köpa bil av nån man känner.. Eller inte! Fyfan.

Aja nu ska jag sola vidare =) Puss o gos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar