fredag, maj 28, 2010

Meck meck..

Nog att jag gillar att vara i garaget, jag gillar att mecka och pyssla. men nu känner jag mig lite less. Måste ta i sär barombacken igen, tur nog bara ena sidan.. Visade sig att det är vajern som krånglar.. Men men. Jag tror fortfarande att de vilar en förbannelse över min Citroën..

Igår va jag iaf på Myttinge för att damma runt ett par varv. Fick sällskap av Lina :) Brosan va där och även några andra kändisar. Banan var fin, lite spårigt i ett av upphoppen bara och lite lös på sina ställen.. Jag klarade mig (på håret) från vurpor men Lina drog en fining ;) Jag hade i vart fall en mkt bättre känsla nu en senaste gången, så de är väl bara att nöta vidare :)

Känna skönt med helg nu, är lite mkt less på jobbet känner jag.. Men bara 22 arbetsdagar kvar :D

Trevlig helg kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar