lördag, maj 22, 2010

Helg igen

Hej på er.
Igår körde jag in polarisen i nya skotergaraget. Så fint. Pappas ski-doo fick åka in den med. Nu saknas bara min efterlängtade kärlek, Lynxen.. =)

Idag har jag gjort ett ryck med bussen.. Usch va allt ska strula med denna buss, helt otroligt!
Skulle fixa p-bromsen och byta oljefilter. När jag låg under och skulle skruva på mitt nyinköpta oljefilter så inser jag att de är för stort! (!!!!!!!!!!!!).. Kan inte riktigt förklara hur less jag blev då.. Men jag fick alltså åka 30 min till mekonomen, där jag får höra detta "Jag vet inte om jag kan ta tillbaka dehär, det är ju alldeles oljigt.." Jävla idiot brud, va tror du egentligen det blir? Men det var ju ni som sålde mig fel filter?! Som tur var så fick jag iaf rätt tillslut. Och jag kan nu åka mina 30 min hem igen.. Sen till nästa strul då. P-bromsen. Räckte inte med att spänna, så jag får beställa nya bromsbackar på mån.. SUCK för denna buss..

Sen gav jag upp och la mig i solen en stund istället.

Har ivkäll kikat på ice age 3 och sommaren med göran. Helt själv. Ganska skönt på ett sätt, bra terapi för mig som är ganska sällskapssjuk. Nu äre jag och Lady Gaga som har en trevlig sjungstund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar