tisdag, april 13, 2010

Våååår!

Ojoj vilken underbar vår det har blivit, trodde aldrig jag skulle säga det.. Men de är ju bara så gött med sol och värme!


Jag har inte tid att skriva nå långt nu, kankse senare. Men Jag har iaf haft det kanon den senaste veckan och lite till. I gränsen och strådalen, lovley! Trippen på bussen landade på 350 mil utan strul, förutom jättenära att sladda av vägen.. När jag kom hem fick jag syn på hfram däck som är helt nernött.. KUL har haft däcken sen i februari.. Skit..





Nåja jag slänger in nån bild, sen måste jag sova!





På schemat för helgen har vi stöten grand finale!


Jag har just dragit min första pimpelabborre i idivouma, sjukt nöjd!
Hittade inga najsa skoterbilder i min minidator, tar det sen ;)

2 kommentarer:

  1. Snygg jacka ;-)
    Du måste blogga oftare fröken, är ju så kul o läsa! Jag är ju nästan aldrig in på fb längre så kan inte hänga med där...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe tack du :D Jag har fortfarande inte gett dig resten av pengarna men det ville sig inte med min bank, så vi får ta de när vi ses! Snart hoppas jag :)
    Jag får väl försöka bättra mig lite, men de är lite svårt att hinna med ibland ;)

    Kram på dig och hälsa Niklas och Gimli!

    SvaraRadera