torsdag, april 15, 2010

Bilder mm

Jag har vart extremt dålig på att lägga upp bilder, sorry! men bjuder på ett par från den gågna veckan ;)


Stekar väder i strådalen <3


Hela "familjen" @ Stenbergs recidence



Vattenfärger är extremtkul! från gränsen btw.




Glidartur i gränsen :)





Nytillskottet i mitt hjärta =) Lynx 600 rs-10

Sådär nu har ni lite att kika på iaf =) Nu har jag en härlig helg i stöten att se fram emot med lite Snowrider mr BigJump :D

Helgen därpå blir det kläppen där Lima ms arrangerar sm i supersnowcross, och jag fick äran att bli flaggis..:p

Sen har vi valborg med afterski 1000 i ramis och snowrider hillx i mora.

Nu på vardagarna försöker jag bli kvitt min förkylning, återkomma till tränandet, avdekala bussen, fixa ihop crossen osv.. Så ni kankse förstå att jag inte har tid att blogga varje dag ;) Just nu sitter jag förövrigt på jobbet och har lite rast.

Ha de bra i vårsolen kära läsare och hoppas vi ses på resans gång! :D

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar