tisdag, april 20, 2010

Förkyld som få..

Sitter på jobbet, ovanligt va? ;) Men det är ju ett bra tillfälle att blogga på, annars skulle jag väl ha sovit nu eller nått på min korta rast..

Jag är dunderförkyld fortfarande. Va till doktorn igår eftersom jag tycker det borde ha gått över vid det här laget. Men nej, han sa nått i stil med att jag skulle nog ränka med minst en-två veckor till =( Fyfaaaan! Jag vill träna, tom sugen på att springa! Då är det illa mina vänner.. Jag fick iaf nån morfinhostmedicin, men den hjälpte inte alls mot hostan. Fast groggy blev man allt.

Nåja skit i de nu. På fredag drar jag till Kläppen iaf och kommer väl hem igen på söndag. Förhoppningsvis har jag nya älsklingen bak i skåpet :) Helt sjuk måste jag va som kan bli kär i en skoter.. :p Men den är underbart skön!

Ni som är sugna på bilder får ta er in på min facebook, där finns typ 500 bilder från mars-april :)

Stöten var iaf riktigt kul! Vädret kunde vart bättre, men vem bryr sig om det egentligen när man får se grabbarna hoppa, har härligt sällskap och konstant en grogg i handen?.. ;) Stort grattis till Adam Renheim som tog hem Mr Big Jump, vääääl värd!

Idag fyller Mamma år också, så ikväll blire tårta. Perfekt för min redan fördärvade kropp.. Blir en hårt sommar träning som väntar mig när jag blir frisk!

Ha en bra helg nu folket, hoppas vi ses i kläppen. Om inte så tycker jag synd om er, det kommer rocka ass..! besök snowcross.se för mer info om biljetter mm!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar