tisdag, april 27, 2010

Kläppen!

Tror inte att jag kommer lyckas beskriva hur NAJS min helg var..
På torskväll for jag upp till vemdalen, tänkte att jag lika gärna kunde vara sjuk där uppe som hemma :p Hade bara ett problem, pga förkylningen blev jag så trött att jag inte orkade köra hela vägen :0.. Fick stanna och sova i omgångar och kom upp till whowalley 7.20 på fre morgon.. Då va det bara att gå in med täcke och kudde och dö i soffan ett par timmar. DAgen spenderade vi i solen på altanen med kycklingsallad och fruktsallad, MUMS! Vare värt 40 mil extra? Njae, men mysigt vare att träffa mina bästaste Linn och Lina :) Och Anton då.. :p

Vid 16 rycket hoppade jag åter in i bussen och styrde mot sälen, där jag skulle möta upp Marica och Amanda+Peter för lite handling på ica. Sen for vi och packade in oss och alkoholen i stugan, käkade middag och gick upp och kikade på banan :) Det blev en tidig kväll då vi skulle vara funktionären på lördagen med start 8.00.. Banan va sjuk. Helt sjuk, så grymt gjord. Hela eventet var bara perfekt, solen sken, alla var glada och förväntansfulla, grymma race.. Ja vad mer kan man vilja ha?
Jo en bra avslutning på en perfekt dag såklart! Och nog fick vi det! Bankett med världens bästa skoterfolk och en rejäl fylla ;) Nä men grymt var det, AWSOME.
Dagen efter spenderade jag med Grabbarna från lima, och jag kan ju säga att det var ett tag sen jag skrattade så mkt..:D

En grym avslutning på en fantastisk vinter. Tack alla ni som har gjort den så bra!

Puss och kärlek på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar